zaterdag 29 september 2007

Qurrent wint Picnic Green Challenge

Wat ben ik trots op hem! Igor wint de zojuist de Picnic Green Challenge! En wat was het spannend. Ik had tijdens de prijsuitreiking voortdurend kippenvel en mijn nagels krijgen nu weer de kans terug te groeien.

Hoewel mijn bescheiden blog waarschijnlijk weinig indrukwekkende exposure genereert -vooral naast de media-aandacht die hem nu ten deel valt- wil ik het hier toch even heel hard roepen: IGOR KLUIN WINT DE PICNIC GREEN CHALLENGE MET ZIJN BIJZONDER INNOVATIEVE QURRENT RENEWABLE ENERGY! Zo. Zijn medefinalisten (Solar Lampion, Sustainable danceclub, The green thing en CityCargo) hadden uiteenlopende en creatieve plannen om de wereldwijde CO2 uitstoot te reduceren, maar de jury -die werd voorgezeten door Sir Richard Branson- koos vol overgave voor het veelbelovende idee van Igor. Hij wint hiermee een bedrag van 500.000 Euro. Igor: Gefeliciteerd!

Geen opmerkingen: